2007年6月25日星期一

「董建華下台」

「董建華下台」...我也叫過.
但我亦相信 - 地球上最真心想香港好, 想香港人好的, 他肯定係其中一個.
但係...都請下台吧.

以後如果有外國朋友或內地朋友問我, 我會說: 他是個大好人, 無可否認他的確領導香港平穩回歸, 做了全世界無人做過的事---政權順利移交.

董先生, 請保重.
--------------------------------------------

董建華下台了.
咁...那班只懂叫其他人下台的人, 你們又幹著什麼呢. 說來也有二十年吧, 你們仍叫著二十年前的口號.
"民主" - 你們爭取不來.
"民生" - 你們攪不來.
"妥拹" - 你們不懂, 亦不能.

你們只為"民主"冠上污明, 你們令我抗拒普選.