2010年1月10日星期日

詹培忠挑釁黃毓民兩人互片事件2010-01-07


議員詹培忠忽然拍檯挑釁黃毓民,更上前辱罵,結果兩人起罵戰,場面出現輕微混亂,詳情 請看片。

詹黃對罵「精采」內容:
﹙詹︰詹培忠 黃︰黃毓民 劉:劉慧卿 陳:陳偉業﹚

詹:乜啲議員可以亂咁噏嘢
陳:你夠亂噏啦!
詹:咩事呀!?
劉:唉大家唔好嗌交啦
詹: 你哋想點呀﹙拍枱﹚,依家只係得你三個(手指指着三名社民連立法會議員)惡晒?
劉: 喂唉詹培忠議員請你返埋你嘅位置!詹議員,請你返埋你嘅位置吓!
詹: 你以為啦!你(黃毓民)以為你黑底惡晒呀?
劉: 嗱!詹培忠議員喂你兩個做乜?喂!詹培忠議員

詹:我講咗!我係唔會收返!
黃: 你試下唔收返!主席
詹:黑底你咪告我囉
劉:喂詹培忠議員你講乜說話?
黃: 你呢啲×××走狗
劉:喂各位,依家休會。
詹:你係就係,唔係你就講唔認
黃: 我梗係唔係吖!
詹:你唔係就同人講你唔係!
黃: 我唔係呀!
詹:曾經係!
黃: 監躉!
詹:係!
黃: 監躉。
詹: 係,×脹! 係! 你遲早都係!( 陳偉業插話︰你﹙詹培忠﹚搵人打我吖!)
黃: 我驚咩呀?
詹:我驚咩?我驚你三個
黃: 我驚你阿x
陳:你咪試下囉?你咪試下搵人斬我囉!
黃: 你試下!
詹:你掂我!
黃: 你試下掂我?我驚你試下!你掂我呀?死監躉!

詹:黑底!
黃: ×街吖你!
詹:你講㗎!
黃: 你×街吖快啲!
詹: 你係黑底﹙坐下,指向劉﹚你做主席真係

黃: 喂!你挑釁我在先!
詹: ﹙望向劉﹚佢喺度嘈,你又畀佢嘈!
劉: 我哋依家休緊會, 如果大家仲係咁咁大家就出去,如果大家行為不檢。

詹: 我怕咩人影!如果我怕我就唔會主持公道!
黃: 咩公道呀你?
詹:我就係主持公道!
黃: 你乞兒啊你!公咩道?
陳:毓民

詹:我乞兒我無爭人錢。
黃: 我欠人錢關你×事!
詹:真係吖!你有乜資格話我乞兒?
黃: 絕對係乞兒啦你!
詹:周身債

黃: ×呀!
詹:睇下邊個爭得多,聽日李×飛嚟追債!
黃: 你呀、你呀,我唔同你拗呢啲嘢
詹:咁你又噏,你有咩資格拖我拗
黃: 我咩資格拖你拗關你×事、關你×事!

詹:你曾經爭我錢!
黃: 我爭你×味?
...