2008年6月14日星期六

周一嶽:不排除提出第七個方案

周一嶽:不排除提出第七個方案 (星島) 06月 13日 星期五 03:56PM

食物及缳生局局長周一嶽表示,食物及缳生局在去過3個月諮詢期,出席了150多個不同性質諮詢會,向市民介紹六個醫療融資方案。雖未有主流意見,較多市民支持開設個人醫療戶口,反對加稅。周一嶽重申,政府會繼續研究及進行諮詢工作,進一步了解市民的訴求,不排除提出第七個方案,但會以原有方案為藍本作出調校,明年會進行第二階段諮詢。

~ 我唔想知你點提出一個可以達到主流意見的第七個方案, 我只想見到一個不能達到主流意見的第七個方案. 最好無限期諮詢.
~ 我宜家個飯碗都保唔住, 聽日既生活質素都維持唔到, 你叫我拿錢出來保障我係唔知死左未o個日? 我要個政府黎把鬼呀? 咪等如拾石頭dup自已隻腳!