2007年9月13日星期四

曾俊華指澳門發展對港有益

曾俊華指澳門發展對港有益 (星島) 09月 13日 星期四 05:38PM

財政司長曾俊華與貿發局主席吳光正、候任主席蘇澤光,以及會議、酒店及旅遊業界代表開會,討論業界未來發展。曾俊華認為,澳門近期的發展對香港造成競爭,但亦帶來合作機遇,因為澳門成功,可推動香港發展,長遠可能對香港有益。政府會研究業界意見,再定出中長期的發展。

~ o下!??? 老老實實, 我就驚驚地o勒.
~ 唔係驚追唔番, 係驚香港係咁攪內鬧, 唔知幾時先醒醒.
~ 你睇, 全中國城市都係向前, 淨係香港唔知攪乜. 仲要衰到她們行的路其實係香港以前o既路, 宜家我o地向前行唔到, 唔通行番轉頭呀?
~ 以前我o地o既競爭對手係行係我o地前面o既城市, 無得輸.
~ 宜家o既對手係行係我o地後面o既城市, 無得贏.