2009年3月3日星期二

失業率高曾俊華籲搵工勿揀

(明報)3月3日 星期二 11:45

財政司長曾俊華預料今年失業率仍然高企,呼籲大學生不要灰心,找工作時不要斤斤計較,要珍惜工作機會。

曾俊華今早出席浸會大學 座談會,他承認今年市道不太好,應屆畢業生找工作可能有困難,薪酬會不及以往,預算案中提出的大學生實習計劃,是一次性措施,主要針對今年中將會出現的就業困難,希望措施幫助他們汲取工作經驗,相信企業不會當大學生是廉價勞工。他也希望,年青人不要斤斤計較,應珍惜學習機會,增加工作經驗。

曾俊華又說,自己當年在美國修讀建築,曾經去過地盤做實習,負責做苦力,運送石屎板,雖然人工低,又要付出體力,但得到寶貴經驗。(即時新聞)

~ 你真係"膠"得緊要!
~ 你等如話: "o野我就做唔到架啦, 你接受現實啦! 你唔接受都要接受架啦!" (現實包恬"經濟差"同"我o地個財政司長差")
~ 你吹呀?