2007年12月26日星期三

黃毓民建議泛民議員「總辭」

黃毓民建議泛民議員「總辭」 (星島) 12月 26日 星期三 05:30AM

(綜合報道)

(星島日報報道)社民連主席黃毓民昨日建議,如果人大常委會否決二○一二年雙普選,二十六位泛民主派立法會議員集體辭職,並且杯葛○八年立法會選舉,引起國際關注。不過,他指:「泛民都唔會聽㗎啦」、「如果二○一二年無雙普選……各位想保留權位(立法會議員)……唔該加入民建聯、自由黨」。公民黨湯家驊則指,如果○八年立法會沒有民主派的立法會議員,「市民唔想要的法案都可以通過,例如二十三條立法」。

社民連昨日在銅鑼灣 街頭舉行街頭論壇,前綫召集人劉慧卿、公民黨湯家驊、民主黨中央委員黃成智均出席該論壇。論壇上,各講者都堅持爭取二○一二年雙普選。黃毓民指:「公民黨『優雅』、民主黨『錫身』、社民連係『街頭派』,不過,整個泛民主派 都團結一致,爭取二○一二雙普選。」

湯家驊:我哋唔係鐵板一塊

他又表示:「我有一個建議,不過泛民都唔會聽㗎啦!如果人大(常委會)否決二○一二年雙普選,二十六位泛民主派議員(立法會)『總辭』,並且杯葛○八年大選(立法會選舉),到時,全世界都會睇住香港,點解立法會裏面無民主派的聲音。如果二○一二年無雙普選,大家都可以接受,咁各位想保留權位及政治影響力,唔該加入民建聯、自由黨」。

湯家驊則指:「我哋唔係『鐵板一塊』,如果人大常委可以表明,在二○一七年接受泛民主派的雙普選方案,我一定會拉你(黃毓民)去傾佢。」湯又認為,如果在○八年的立法會內,沒有民主派的聲音,「立法會開會可以好快傾完」、「政改方案可以好順利通過」、「市民唔想要的法案都可以通過,例如二十三條(《基本法 》)」。

卿姐:「形勢惡劣」方考慮

對於黃毓民「總辭」的建議,劉慧卿表示:「呢個係現在的建議,我相信個個團體都會回去考慮」、「如果形勢係非常之惡劣的時候,你想做一個好大的抗議呢,咁我相信咩都可以諗」。至於,何為「形勢惡劣」?她指:「最差的情況『即係乜到無,又唔知幾時有』、『二○一二年否決,將來唔知幾時有』。」

各位講者均呼籲市民,參加周六在立法會門外的集會及遊行。黃毓民指:「如果大家今次唔出嚟撐(二○一二雙普選),大家就番屋企瞓覺」、「星期六唔去、你死你事,唔好搵我」。湯家驊表示:「泛民絕食又試過、跳海又試過都無用,市民一定要參與……單靠泛民是無用的,中央(政府)唔會理呢二十六個人(立法會議員),不過,中央是會聽取香港民意。」

記者:蕭浩林

~ 好ar.